Magic TV 2009 展望

06 1月 2009

根據e-zone今期訪問Pixel Magic的負責人,Magic TV 產品09年會加入以下功能:

第一季

  • 支援個別的USB Wi-Fi 接收器
  • 網頁瀏覽器
  • 存取及播放電腦內的多媒體檔案
上半年
  • 追加擷取手提攝錄機影片

那你們用家的期望是甚麼呢?

來源
e-zone issue 542

p.s. 今期e-zone 也有教TS轉DVD(含字幕)教學

16 comments:

tom^>^ 說...

希望你for 所有mtv機la

匿名 說...

希望電腦可以經過網絡攞到 Magic TV 入面嘅節目黎睇。

Unknown 說...

setup time recording via web browser *.*

匿名 說...

可以network到家裡的網絡,電腦存取到接駁到MTV3000的USB HD內資料就最好;或透過網絡錄影到NAS;或播放到網絡內電腦or NAS的movie file

someone 說...

希望能收聽網絡電台如 RTHK 5

匿名 說...

可以增加playlist功能,方便老人家一次過看一些劇集,如蘇Good。

匿名 說...

存取及播放電腦內的多媒體檔案~~~這個很好呀~~

匿名 說...

最好支援網路 web access 去 mtv 度 add / edit / remove 預錄, 萬一 tvb 的節目 overrun (如叱吒)都可以係街外 login 番屋企加長個錄影時間....

匿名 說...

可以出kit set加說明書,俾現有MTV3000或其他單Tuner用戶DIY升級至雙Tuner。

又或者俾現有MTV3000用戶用特價升級或換MTV3000D。

我老婆鐘意睇明珠台,set了好多都係錄明珠台,攪到我成日晌佢set了明珠台錄影時間內都唔可以錄/睇翡翠高清!

唔該哂!

匿名 說...

存取及播放電腦內的多媒體檔案,GOOD,有網絡功能,令用家有可能會買多一部,因為而家的人屋企都不只一部電視

Unknown 說...

有Wifi, 可以用無線keyboard/mouse。 連線上網至少可以瀏覽網頁,寫電郵,如果可以看you tube就更好。

匿名 說...

可以播放 RMVB 檔 就最好

匿名 說...

有新firmware release了.

不過我都係過完新年假期再upgrade, 免得upgrade failure, 公眾假期無得睇電視.

Alex 說...

When will the web browser be ready? It will be a great feature to browse without booting a PC.

Also hope it can support youtube flash.

匿名 說...

都10年了。。。。

匿名 說...

呢個雜誌的訪問都有成一年多喇!
Magic TV 能對現到幾多承諾,大家心中有數!
我唔想向 MTV 投訴甚麼,跟本我就無資格投訴,因為我並不是 MTV 的用家!
我充其量只是擁有一部爛鬼雞蛋盒的一般小市民。
不過我絕對有對高階數碼電視機頂盒的需求!
只是 MTV 並未能夠推出一部我心目中的 Dream STB 吧了。
我希望 MTV 的新機除現有的功能外,擁有以下新的功能:

1. 可透過網絡預校錄影
2. 可以透過網絡直接將電視廣播的訊號流儲存在 NAS 內
3. 可以透過網絡直接存取 NAS 內的 video files
4. 新機透過各 video input 將所有 input 訊號 up scale 去到 1080i 甚至 1080p
5. 新機可以全面接駁所有收費電視,並且提供其 EPG 及 EPG 預錄功能

如果 MTV 有這樣一部的 STB,我會願意購買一部。

發佈留言