MTV5000 單調諧器型號,硬件升級雙調諧器服務

22 12月 2008


Magic TV 聽到用家的聲音,提供MTV5000單調諧器型號 硬件升級雙調諧器服務。

Magic TV將於09年1月底開始,為MTV5000單調諧器型號,包括MTV5000-HKHT500S及MTV5000-HKHT320S型號,

提供硬件升級雙調諧器服務。升級服務費用為HK$1280。

由即日起至09年1月17日為止,提供優先登記價HK$1000進行升級服務。
用戶請致電技術支援熱線26556768,或電郵至 info@pixelmagicsystems.com 預約登記升級服務。

在電話或電郵中,用戶請提供姓名,聯絡電話,MTV5000單調諧器的型號 (MTV5000-HKHT500S,或MTV5000-HKHT320S),及機身編號。

優先登記的用戶將於09年1月底開始,個別通知安排進行升級服務。
MTV5000單調諧器型號,由硬件升級日起,將獲提供1年免費保養,與原有的保養期同時生效。


來源
avbuzz.com - Magic TV 硬件升級雙調諧器服務

6 comments:

victorchuk622 說...

$1000..........貴左d wo...............

IShin 說...

如果係隨電視送既話
$1000都ok既

又refresh過保養

唔知有無上門收盒呢...

Pierre 說...

我問過佢地, 要自己攞去 Upgrade 喎, 無上門收機服務

匿名 說...

其實我買果陣係最貴時買的, 如果又要比多$1000... 不過MAGIC都抵讚, 唔止軟件升級連硬件都有, 就當請佢地飲茶以示鼓勵啦.
多口問句, 有無人問左係唔係即日完成呢? 如果要放低幾日都唔知無電視睇點算.

匿名 說...

我反而想upgrade到可以有esata, 雙tuner興趣不大

匿名 說...

有冇人試過屏幕顯示 "DISK ERROR"?

發佈留言