徵求tv file editor測試者 (End)

12 9月 2008

Update: 測試終了。

TV File Maker功能upgrade,變身TV File Editor!

正在coding: Load From TV File and Edit 的功能
但不願把我的西數書本 轉來轉去。
有欲幫忙減低我workload
齊齊研究tv file format的志願者
請email 與我聯絡。
感謝。

2 comments:

victorchuk622 說...

我可以幫你試下=3=,你有mug要試?同埋可唔可以加埋自動讀creation day的功能,這樣會方便o的=3=

IShin 說...

幫我試下讀唔讀到tv file既fields同埋改tv file得唔得咁啦

屋企人要睇電視唔比我成日power on off MTV

本身file maker會幫你讀creation date time 如果file名係sth like...080824223232_085_ProgName.ts
架, 你係唔係講呢樣?

你send email比我,我比個exe你玩下喇

發佈留言