[MAC] 用VLC看高清TS

06 10月 2008

原來有mac用家會看這個blog,那我寫一次用VLC看高清TS吧(settings 適用於windows 用家)。

VLC的好
  • 介面美觀 (vs MPlayer)
  • 大部份media 檔也能播放 (不用裝codecs)
  • volume可調較至400% (對細聲的media source好有幫助)
  • [VLC獨家] 能夠直接播放TS檔內的字幕(DVB Subtitle)
VLC的壞
  • mkv/(1080i, H.264的)ts檔 跳去不同的播放時間,VLC有時候會自己關閉

下載
(我用的Version是 0.9.3)
VLC media player 官網


Setting
如果你的mac 的CPU config 較低(e.g. mac book/mini),而又想播高清台錄的ts,請先調較codescs的setting,否則video會窒窒下。
  1. VLC>Preferences
    在左下角選All
  2. Input / Codecs > Other codecs > FFmpeg
    在Skip the loop filter for H.264 decoding 選 All



  3. Restart VLC

選擇字幕
Video>Subtitles track



測試電腦:
MacBook
CPU: Intel Core 2 Duo 2.1GHz
Graphic: Intel GMA X3100

17 comments:

匿名 說...

呢集蘇 Good 有你識嘅人? =P

IShin 說...

@Madthiu
哈?! 為什麼這樣說呢 :P

匿名 說...

因為 TVB logo 喺頭頂呢個係我老婆... XD 以為你幫朋友(節目中其他人)錄。咁翹我自己又係用 MTV3000 來錄,咁翹我用 Mac,咁翹來到呢度睇到呢個 post =P

IShin 說...

@Madthiu
我笑了... 咁橋既...
你地好上鏡啦 :P

其實我用呢集做shot係因為果集我靜係錄左整蕃茄蛋點整ja....file size 細, 易copy落harddisk 嘛.. 哈哈

匿名 說...

hehe,多謝 =P

吹水完,問返正題:
呢篇 post 其實只係教慢機點 set 先冇咁窒,但我本身個 VLC 就算清咗 setting 都睇唔到,反而 MPlayer 就直接播到,咁其實 VLC 要點 set?thanks ^_^

IShin 說...

@Madthiu
VLC係用自己既codecs,同MPlayer冇關係。

你試下download多次個dmg
run入面個Goodies/Delete VLC Perferences.app
再跟上面咁set

p.s. 我用macbook intel core 2 duo

匿名 說...

其實Windows版可不可以show到subtitle?
我試過用VLC但冇聲無畫面..

IShin 說...

@anonymous
windows 同 mac 都show到subtitle

》CPU一定要core duo以上

匿名 說...

有無brother可以提供點解,我用VLC Player 播ts檔時,
點解會無聲無畫面呢??

thx.

匿名 說...

太好了! 今晚返去試吓睇唔睇到先

匿名 說...

請問如何在 OS X mount ext2 / 3?
我的1TB HDD是在3.03b下格式化的。是ext3嗎?

IShin 說...

@anonymous
OSX did not have native support of Linux EXT2/3.
You need a virtual PC(e.g. Parallels/VMWare) to run a Windows OS under OSX and copy files from virtual PC.

Currently I am using the above method too :(

匿名 說...

thanks for sharing, 但係點解畫面中間部份會有D 線紋震震下咁? 要點set先冇果D線紋?

Apple 說...

My Mac Book installed the Ext2 Filesystem 1.4d4

can not see hard disk in my Mac?

匿名 說...

use macfuse + ext2/3 suport

匿名 說...

我用VLC播J2,明珠台,翡翠台等...都可以正常播放,但播高清翡翠台就播唔到,請問有無人知係咩原因?
PS:用KMP反而播到高清翡翠台,係無字幕ja

匿名 說...

thanks for share........

發佈留言